Wednesday, September 28, 2011

Akan ku buktikan.,,,,

Hari ni, terasa sesuatu yg wat aku bengang je.. walaupun benda ni da lama.. tapi, masih segar di ingatan... bila terbaca balik sesuatu yg pernah buat aku kecewa... benda memang la da lama... tapi.. sangat menyakitkan..kenapa susah sangat orang nk percaya aku? muka aku jahat ke? or... muka pembohong..?

kalau ada 1 juta orang x percaya kebolehan aku.. ku harap bukan la dia salah seorang dari 1 juta orang tu....

hope berkekalan... sampai akhir hayat...


akan aku buktikan.....

2 comments:

Unknown said...

insyaallah, boleh kekal ke akhir hayat...

akak, kalau dah kawen nanti please jemput saya, saya nak buat liputan khas hehehehe

lynnlola said...

ok awek cantik, sile ajar saye style shawl awk sekarang ;p eytt takde ponn muke mira ni muke pembohong. nehi3~