Wednesday, March 17, 2010

bile awek berjinak-jinak dengan kuali


Wow..!!!!

Hepinye hati ini.. bila kekasihku… sudah mula belajar untuk memasak…..
Ibu slalu pesan,, carila isteri yg pandai memasak…
Benda tu la yg wat tiger risau selama ini….
Tapi sekarang tidak lagi..
My girl,,, sangat3 cepat belajar.. hari ini dia belajar wat kueh keria…..
Wow,,, bestnyer,,,

Cinta tiger ni janji nk masak sambal ayam…. X sabar nk rase…………..




mcm inikah rupanya?

12 comments:

starsyeea said...

wah2...untung la dapat aweks gitu...gambatte!!

~~INTAN~~ said...

wow..

tgk gambar je dah terliur..

mesti sodap!!

huhuuu

sasha* said...

i pn dulu tak pandai masak tp skrg kene rajin blaja dr bakal mak mertua :)

CronixxCancer said...

Amin...semoga kekal hingga ke jinjang pelamin...:D

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheh sama lah saya pun tgh belajar masak untuk bubu kesayangan

encik tikus said...

sambal ayam?
my feveret!! hahak ;P
nanti ad lebih Kau bawak kat cdc yek?
aku nak rase n jgn lupe lee usha2 blog aku ;P

MTM said...

starsyeea : untung ke? malu la..tapi saye akan berusaha lagi..chaiyok2!

MTM said...

~~INTAN~~: nampak sedapa..rasa pn mesti sedap..heee~~

MTM said...

sasha* : samala kita...kene start blaja masak..lagi-lagi sekarang dah kat obersi.huh

MTM said...

Cronixxcancer : amin.....nnr datang la kenduri ea =P

MTM said...

**bila comel jadi comot**: mari kita menuju kejayaan! yeah!

MTM said...

encik tikus : ye ye..setiap kali update saye dtg..hee~