Tuesday, July 13, 2010

Sejujurnya..aku....

MTM


sejujurnya aku...


tidak pernah ingin bercinta, tidak pernah ingin teman disampingku... aku hanya ingin hidup senang, bahagia dan kaya... hehehe.. BMW lah cita2 ku.. hidup yang x pernah luak dan memanjang jer nampak muka agong... ( Money ) bila aku bukak pintu rumah, akan aku saksikan duet yang melimpah ruah.. itu lah idaman aku..


semuanya berubah bila...


aku kenal dia... dia mengubah segalanya... kepala agung bukan lagi idaman aku.. aku hanya ingin berbahagia setelah melihat dia bahagia... semua ni berlaku kat kedai pizza.. pelik kan??


kenapa???


ini kerana aku sangat sayang dia... sangat cinta dia... sangat perlukan dia.. semuanya dia.. dia penghibur. dia la segala...


kini......


aku menunggu hari dimana dia akan tinggalkan aku.... terbang pergi mengejar cita2 dia,,, seday x?? seday ke x nie....??????


tapi,,,


dia janji yang dia akan pulang kepada aku setelah dia setel belajar kat sane....


pastu.............. korang pikir la ea... memang hari2 la rambut dia basah.... hahahahahahaa...



p/s. konon tiger nk wat ayat jiwang2 untuk mira.. tapi.. ape yang terhasil nie.....

memang tiger x taw n x reti la nk wat ayat jiwang... tiger hati batu la... sowi cinta,,,

4 comments:

si[jari] telunjuk said...

wah..hari2 rambut basah...jap2,ne pk dalam2 atau pk selapis je???

lau pk secara kanak2,mungkin rambutnya basah hari2 kerana untuk menyejukkan kepala...haha

Encik Tikus said...

kepada mr. tigeria : dia dah gerak ke ? btw, kalau nak nombor aku mintak mak aku taw ;)

MTM said...

telunjuk: tu yang suh pk sendiri.. hahahaha

encik tikus : ok.. nnt aku mintak

flisset said...

basah (^_^')

wow..post ni mmg mengancam la..

hahaha!