Tuesday, March 23, 2010

kehidupan seorang Tigeria


Cuti skolah da habis……

Macam biasa, ape yang start.. mesti ada finish nyer… cuti sekolah da abis… back to school…. OWH YEAH!!

pape pun......... still ada yang best n x best.. hukum karma beb.. ni nk cter ape yg best n x best bila skolah da bukak balik…..


Ape yang best??

1. Dapat la jmpe cikgu kesayangan hamba.. (miralee chan!)

2. manja (adek gue yang sgt rajin blaja sekarang) pun kene bgn pagi.. da x bley bgn lmbat..muahaha! mari bgn awal bersama2 kakandamu!

3. Petang ni, bley date ngan cikgu ( gua bukan kejam nk dating ngan cikgu gua sndri,, tapi, awek gua memang cikgu,,,) nk wat cane kan??


yg x best byk..


1. Kene bgn awal.. ngantuk wei!

2. Kene mandi awal,, sejuk woi!

3. Kene kuar umah awal.. aduhai~~~ penat nyah! (oppss...)

4. Kene terjebak dalam jam… sakit der! (ganas balik.......)


Lutut goyang beb.. lagi2 bile pakai clutch racing.. nk tercabut beb wa cakap sama lu! ....Bersepah budak2 yg baru belajar nk jadi rempit.. sakit hati aku beb,,, nyaris sodok budak sekolah td wa cakap sama lu lagi!


Sodok budak!!


Akibat jam memanjang.......


Sampai ofis pun agk lewat,

Boss da wat muka kelat… (ewah.....cm pantun plak...)


konklusinyer..............


Alahai… gila x best sekolah da bukak…

tu la yg dapat aku cter kat korang.. bukan ape.. kepala da ting tong la… ngantok beb.. esok kne bgn pagi lagi.. mencari rezeki.. k la.. chow..

2 comments:

ENCIK TIKUS said...

haha,memang skola xbess!
xdpat bangon lambat,mandi lambat.
haha,tergelak je aku bace :D

MTM said...

encik tikus :cuti memang tak penah cukup kn?